20 November
El centre Olga Buira és molt més que una perruqueria; qui hi entra ja entreveu tot el que és capaç d’oferir-te:
Medicina xinesa, kinesiologia, cromoteràpia, aromateràpia, tractaments diversos…
És per aquesta raó que l’Olga es va decidir a canviar la seva imatge corporativa a una que representés molt més el que podia oferir, el que ella és. Vam treballar per trobar la seva “essència”.
Vam passar d’un negre amb taronja a un turquesa sobre blanc. Buscàvem formes i colors no invasius, que convidessin a entrar dins un espai de benestar i que evoquessin l’espiritualitat amb què ella es caracteritza.
Vam treballar amb la B de Buira, tombada, evocant unes arcades d’uns antics banys, una font d’aigua termal, un elefant, animal de la saviesa.
A la targeta vam jugar amb el positiu, negatiu; per una cara és blanca amb el logotip al centre mentre que per l’altra és turquesa amb algunes aigües i la tipografia amb blanc.
Posteriorment li vam fer diversos anuncis on sempre jugàvem amb la mateixa estructura i codi gràfic per tal que la clientela comencés a recordar la seva marca a la vegada que presentàvem els productes menys visibles fins ara.